1.Կետերը փոխարինի՛ր հնչյուն, թնդյուն, շառաչյուն գոյականներից և հնչուն, թնդուն, շառաչուն ածականներից մեկով:
Իմ մանկության օրերին հորդահոս ու … գետ եմ տեսել:
Լեռներում միայն … արձագանքը մնաց:
Ուշադիր լսում էի քո երգի ամեն մի …:
Մանկան … ծիծաղը վարակեց մեծերին:
Այդ մարտի … լսվում էր բավական հեռվում:
Ինձ կանչեց-բերեց մեր գետի …:
2.Կետերի փոխարեն գրի՛ր ուն կամ յուն ածանցը:
Քամին խաղում էր պաղպաջ… ալիքների հետ:
Դողդոջ… ձայնը մատնեց, որ վախենում է:
Թվում էր, թե հարսի շրշ… զգեստով աղջիկը քույրս չէ:
Սիրով էր տանում հիվանդի քրթմնջ…ն ու բողոքը:
Ջրի ճողփ… լսվեց. ուրեմն մոտեցել ենք:
Դալար սաղարթի սոսափ…ը խաղաղություն էր բերում: Մոտիկից լսվող ճարճատ…ն անակնկալի բերեց բոլորին:
3. Տրված բառերը տեղադրի՛ր նախադասությունների մեջ: Անվանի՛ր բառերի այդ խումբը: Ծուղրուղո՜ւ, վա՜յ, փի՛շտ, շրը՜խկ, պահո՜, հա՛ֆ-հա՛ֆ, դը՜ռռ, վա՜շ-վի՜շ:
…, անպիտա՛ն, ի՞նչ ես բազմել սեղանին:
-…,- լսվեց հանկարծ. ուրեմն նրանք մոտենում են տանը:
…, հիմա ի՞նչ եմ անելու, ո՞ւր եմ գնալու:
Ձորում գետն էր հառաչում՝ …:
…, ու վերջ. էլ ոչ մեկը չի մտնի այս սենյակը:
…, սա արդեն նորություն է:
…, ոսկի եմ գտել:
Անվերջ ու միալար դռռում է, ու հենց ականջս է ընկնում՝ …, ուզում եմ փախչել այստեղից:
4. Տրված բառերով նախադասություններ կազմի՛ր: Դրանք ինչո՞ւ են վերաբերական կոչվում:
Թերևս, անշուշտ, անկասկած, կարծես թե, իբր թե, նույնիսկ, միայն, ինչ որ է, ոչ:
5․Ի՞նչ արմատներ է հարկավոր ավելացնել մեջտեղում, որ այն լինի ձախ կողմում գրված բառի վերջին արմատ և աջ կողմում գրվածի առաջին արմատ։
Ծամ/․․․/ անք
Մարտ/ ․․․/գետ
Հաց/ ․ ․ ․ /ծամ
Բարի/․ ․ ․ /առատ
6․Գտի՛ր օրինաչափությունը․ո՞ր բառը կլինի հաջորդը։
Քահանա – նախաբան – բանբեր – բերդակալ — կալվածատեր
7․Ո՞ր զույգերի երկու բառերը նույն արմատը չունեն։
Տեր – տիրույթ
Շեն – շինարար
Գետ – գիտակ
Կիրթ – կրթօջախ
Սին — սննդարար
8․Նախադասություններում ավելորդ բառեր կան, դո՛ւրս գրիր դրանք։
Շնորհալի այդ աղջիկը նվագում էր ջութակի վրա։
Երիտասարդը հանդիսանում էր այդ նախաձեռնության հեղինակը։
Ֆիզիկան դա մի հետաքրքիր գիտություն է բնության մեջ կատարվող երևույթների մասին։
Տղամարդու արևահար դեմքը ինձ ծանոթ էր թվում։